הליווי של עורך דין לביטוח לאומי – בתיקים רגישים מאוד

בין שמדובר על אירוע מצער במקום העבודה שלכם ובין שמדובר על הצורך להגיש בקשה ‏לקצבת נכות, ‏סביר להניח ‏שכל אחד מאיתנו יצטרך בשלב כזה או אחר בחייב להתמודד עם המערכות של הביטוח הלאומי. יחד עם זאת, כבר ברור לכול כיום כי המערכת של ביטוח לאומי היא מערכת מורכבת מאוד, שצריך להכיר מבפנים על מנת להתמודד איתה. ‏בדיוק מהסיבה הזו, בפעם הבאה שאתם נדרשים לפנות אל הביטוח הלאומי, חשוב לקבל את השירותים של עורך דין לביטוח לאומי מעורך הדין יובל אור.

‏אמנם כל פניה לביטוח לאומי היא פניה רגישה, של אנשים שנמצאים במצב קשה וצריכים לקבל את עזרתך של המדינה. אבל כאשר מדובר על תיק שיש בו גם נזקי גוף וגם אתגרים כמו דיני עבודה או תאונות דרכים, ‏הליווי המקצועי של עורך דין לביטוח לאומי הוא עניין חשוב במיוחד. עורך הדין לומד לעומק את המצב המשפטי שלכם, כולל דיווחים של רופאים שונים, וסיכומי ביקורים בבית החולים לאורך הדרך. ‏וכך, ‏ יודע בדיוק באילו דרכים אפשר לפעול על מנת לאפשר לכם למצות ‏כל הזכויות שלכם מול הביטוח הלאומי ולקבל ‏את הקצבה המקסימלית בהתאם למצב.

לאורך זמן – אפשר להגיש בקשות נוספות

‏ברגע שהצלחתם להוכיח פעם אחת שיש לכם בעיה רפואית אשר מחייבת ‏עזרה של הביטוח הלאומי, יהיה יותר קל להתאים את התשלומים ולעבור ועדות נוספות, כדי לשפר את איכות החיים והטיפול שאתם מקבלים. יחד עם זאת, אתם צריכים להתכונן בהתאם לכל בקשה, ולהיות בטוחים שאתם מגישים את המסמכים בצורה מסודרת ונכונה. לפיכך, חשוב לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם עורך דין יובל אור, על מנת ‏לנהל את התהליכים בצורה שוטפת ומקצועית.

אין מאמר זה מהווה יעוץ משפטי וכל מקרה לגופו יש לפנות לקבלת יעוץ משפטי פרטני בהתאם לנסיבות.

לשון המאמר מופנית ללשון זכר ונקבה כאחד.

צרו איתנו קשר וקבלו ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

דילוג לתוכן