נפגעת ממפגע ברחוב ? יתכן ומגיעים לך פיצויים!

נפגעת ברחוב? יתכן ומגיעים לך פיצויים!

יובל אור – עו"ד לתביעות נזיקין.

 

כבר נקבע בפסיקת בתי המשפט כי לרשות המקומית אחריות על תחזוקת השטח שבשליטתה, בעת קרות אירוע תאונתי אשר נגרם עקב מפגע ברחוב/כביש/מדרכה יש חשיבות לבצע מספר פעולות:

  1. לצלם את המפגע ואת האזור, אם יש מצלמות של חנויות באזור התאונה לבקש תיעוד ולקחת טלפון של עד/עדים אשר סייעו לנפגע .

2. לגשת מיידית לטיפול רפואי, גם אם הנזק נראה קטן, לעיתים לנזקים עקב חבלות ותאונות לוקח זמן להתגבש ובהמשך מכה קלה מתבררת כשבר מורכב.

  1. בעת מתן טיפול רפואי לדווח ולוודא כי בתיעוד הרפואי יופיע ממה נגרמה הפגיעה – אם נגרמה עקב מפגע ברחוב – חשוב לציין זאת ולשים לב כי הדבר מתועד באופן ברור.

4. להמשיך במעקב רפואי סדיר, לא להזניח את הפציעה!  כמובן חשוב לעקוב אחר מקום הפציעה ע"מ להעניק לגוף טיפול רפואי ושיקומי, חשוב! בכל פניה לבקש כי יהיה מתועד כי הדבר נובע מהתאונה עקב המפגע, יש לשמור           כל תיעוד/קבלות/הוצאות/טיפולים/מרשמים/קבלות בדבר הוצאות נסיעה בעניין, חשוב לגשת לשיקום טיפולי פיזותרפיה / רפואה משלימה / טיפול שיקומי בהתאם ליעוץ רפואי .

  1. חשוב לציין כי על מנת להגיש תביעה לבית המשפט בנזקי גוף יהיה צורך בחוות דעת רפואית של מומחה אשר תצורף לתביעה.

 

 

לעו"ד יובל אור ניסיון רב בייצוג והגשת תביעות נפגעי מפגעים אל מול הרשות המקומית.

עו"ד יובל אור מייצג נפגעים בלבד ובעברו עבד מעל ל10 שנים בענף הביטוח ובחברות הביטוח הגדולות ויש לו ניסיון רב ויכולת להתמודד באירועי תאונה מורכבים.

"מבחינתי כל אדם וכל תיק אשר מגיע לטיפולי מדובר בעולם ומלואו, מי כמוני יודע כאדם שחווה בעצמו תאונות קשות במהלך חייו וכן כמי טיפל וליווה נפגעים בשלל תאונות מורכבות הליווי האישי, התקשורת הישירה והיחס האישי חשובים לי בעבודתי בדרך לקבלת הפיצויים הראויים עבור הלקוח"

 

עברת תאונה עקב מפגע ברחוב? עברת תאונת גוף? את/ה לא לבד!

פני/ה אלי ליעוץ ללא התחייבות וביחד נבחן את האירוע ודרכי פעולה בדרך לקבלת הפיצויים הראויים!

עו"ד יובל אור – טל נייד: 052-303-000-7

מאמר זה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי פרטני

המאמר מנוסח בלשון זכר אך מופנה ל 2 המינים

צרו איתנו קשר וקבלו ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

דילוג לתוכן