הגשת תביעות תאונות עבודה היא זכות של כל עובד – הגנה למעסיק

בעולם ‏מושלם אף אחד לא יעשה טעויות קריטיות שיכולות להוביל לתאונת עבודה. אבל אנחנו לא חיים בעולם מושלם, וכולנו בני אדם שעושים טעויות. בדיוק מהסיבה הזו, אם מתרחשת תאונת עבודה במקום העבודה שלכם, אתם צריכים להיות מוכנים להתמודד עם תביעות תאונות עבודה ‏בכל רגע נתון. לשם כך, חשוב ליצור קשר בשלב מוקדם יחסית עם עורך דין מומחה בהתמודדות עם תביעות תאונות עבודה.

‏בגלל שאתם מכירים בעובדה שיכולות לקרות טעויות ‏בעסק שלכם, ברור לכם שאת הזכות של העובדים להגיש תביעות תאונות עבודה, ‏אי אפשר לקחת. עובד שנפצע במהלך יום העבודה מתמודד עם תהליך שיקום לא פשוט, ‏אשר דורש חופשת מחלה ארוכה או ‏משאבים כלכליים כדי לקבל את כל הטיפול הדרוש לו. ‏זה אמנם יכול להיות אתגר לא פשוט לעסק שלכם מבחינת כלכלית ואפילו מבחינת התדמית, אבל ברור לכם שזהו המעשה הנכון מבחינת לקחת אחריות והיכולת להראות לשאר העובדים בעסק, שאתם דואגים לביטחון האישי שלהם. חשוב לציין כי תביעה כנגד העסק תוגש אם ישנה רשלנות מצד המעסיק בגרימת התאונה לעובד והתמודדות בעניין מחייבת ליווי מקצועי של עורך יובל אור מתחילת הדרך.

‏שלב אחרי שלב, מתמודדים עם האתגר

‏ ‏היכולות המקצועיות של עורך הדין יובל אור, יאפשרו לכם להתמודד עם אתגרי תאונות עבודה, וליצור את הפתרון הנכון כדי להתמודד עם תאונות עבודה באופן מקצועי.

אין מאמר זה מהווה יעוץ משפטי וכל מקרה לגופו יש לפנות לקבלת יעוץ משפטי פרטני בהתאם לנסיבות.

לשון המאמר מופנית ללשון זכר ונקבה כאחד.

צרו איתנו קשר וקבלו ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

דילוג לתוכן